Často kladené otázky

Ako zistím dostupnosť produktov?
V detaile produkt sa nachádza informácia o dostupnosti. Tovar môže byť skladom, na objednávku, vypredaný, alebo v predpredaji.

Akým spôsobom môžem získať informácie o produkte?
V prípade tovaru na objednávku, vyplňte prosím formulár a odošlite ho. Spätne vás budeme kontaktovať, telefonicky, alebo mailom. V prípade, že ide o otázky k tovaru, ktorý je skladom, alebo akékoľvek ďalšie otázky, napíšte prosím na info@cbs.sk 

Ako zistím, že moja objednávka je pripravená k osobnému vyzdvihnutiu?
Keď bude tovar pripravený k odberu, budeme vás informovať emailom, alebo telefonicky.

Ako dlho trvá doprava cez prepravnú spoločnosť v rámci Slovenskej republiky?
Prepravná spoločnosť garantuje dodanie tovaru do 24 - 48 hodín. Cez víkend a sviatky prepravná spoločnosť tovar nedoručuje. Čas doručenia sa pohybuje v čase od 08:00 do 17:00. Odporúčame, aby ste si adresu doručenia zvolili na miesto, kde sa v tomto čase budete nachádzať. Tovar môže prevziať aj iná osoba.

Ako zistím, ktorý produkt je v akcii alebo vo výpredaji?
Každý produkt, ktorý je na našej stránke v akcii, je označený štítkom „Akcia“. Výpredajové produkty sú s označením „Výpredaj“. O aktuálnych akciách informujeme našich zákazníkov aj prostredníctvom zasielania správ na registrovanú emailovú adresu. Aktuálne informácie o akciách a zľavách nájdete v hlavnom menu v pravej hornej časti stánky.

Ako získam svoje prihlasovacie údaje pokiaľ ich nemám a som už registrovaný?
Zvoľte si možnosť „Zabudnuté heslo“ v menu „Prihlásenie“ a zadajte emailovú adresu, ktorú ste uviedli pri registrácii. Na registrovanú emailovú adresu vám zašleme prihlasovacie meno a nové heslo.

Môžem zmeniť alebo stornovať objednávku pred jej dodaním?
Ak potrebujete realizovať zmeny na objednávke napíšte nám e-mail s požiadavkou na adresu info@cbs.sk (nezabudnite napísať číslo objednávky), alebo nás kontaktujte na tel. čísle +421 48 429 90 10. Zmeny na objednávke alebo jej storno môžete realizovať najneskôr do termínu jej expedície alebo prevzatia.

Chcem tovar určený pre ďalší predaj, ako mám postupovať?
V prípade nákupu tovaru určeného pre ďalší predaj, prípadne väčšie množstvo tovaru, kontaktujte nás prosím na marketing@cbs.sk

Posielate objednávky aj do Českej republiky a zahraničia?
Áno, zásielky posielame aj do zahraničia, avšak je s tým spojených niekoľko obmedzení. Vybavovanie takejto objednávky sa môže trochu predĺžiť, predovšetkým kvôli dlhším dodacím dobám Slovenskej pošty pre zásielky do zahraničia, resp. kuriérskym službám. Treba  však počítať s vyšším poštovným. Spôsoby platby sú taktiež obmedzené: na dobierku tovar posielame len do Českej republiky (Zasielkovna.sk), Poľska (Zasielkovna.sk), Maďarska (Zasielkovna.sk), pre zahraničné objednávky odporúčame spôsob platby on-line úhradu kartami VISA, MasterCard alebo prostredníctvom bankového prevodu, pri ktorých vám okrem samotného poštovného nevznikajú žiadne ďalšie náklady. Poštovné sa odvíja od váhy balíka.

Čo znamená, keď je pri titule uvedené, že je vypredaný? Dokážete mi ešte taký titul zohnať?
Ak je pri knihe uvedené, že je vypredaná, znamená to, že už nie sú na sklade žiadne výtlačky. V niektorých kníhkupectvách však ešte môžu mať posledné kusy na sklade.

Ak si objednám viac titulov, ktorých dodanie je rozličné (napr. jeden skladom a druhý o 14 dní), pošlete mi ich postupne?
Iba ak si to budete želať. S postupným posielaním sú totiž spojené náklady, a uvedené poštovné platí len pre odoslanie jednej zásielky. V prípade, že si objednáte viac titulov s rôznymi dodacími dobami, pošleme vám ich až vtedy, keď budeme mať na sklade všetky.

Uvádzate ceny vrátane DPH?
Áno. Všetky ceny uvedené na stránke sú vrátane príslušnej DPH (10% na knihy, 20% na ostatný tovar, ak nie je na faktúre uvedené inak). Sme platcovia DPH, ak ste teda firma, môžete si uplatniť vrátenie DPH a dať do nákladov literatúru, ktorá súvisí s predmetom vášho podnikania.