Ako nakupovať

Postup objednania tovaru

1. Nákupný košík
•    vyberte si produkty, ktoré chcete zakúpiť a vložte ich do košíka
•    kliknite na symbol košík
•    v prípade potreby si upravte obsah košíka aj množstvo produktov
•    skontrolujte si zoznam produktov, ich cenu, množstvo a celkovú hodnotu objednávky
•    prejdite na ďalší krok objednávania kliknutím na tlačidlo „Pokračovať v objednávaní“

2. Kontaktné údaje

A. Jednorazový nákup bez registrácie
•    v prípade, že nemáte záujem o registráciu, zvoľte si možnosť jednorazový nákup
•    vyplňte prosím kontaktné údaje: meno, priezvisko, telefón, email, adresu

B. Zaregistrovať sa
•    realizujte nákup s registráciou a využívajte výhody, ktoré vám prináša
•    vyplňte kontaktné údaje a pokračujte v ďalšom kroku objednávky
•    prihlasovacie údaje budú automaticky zaslané na kontaktný email

C. Prihlásiť sa (mám už registráciu)
•    prihláste sa pod svojimi prihlasovacími údajmi
•    skontrolujte kontaktné údaje
•    pokračujte ďalším krokom „Pokračovať v objednávaní“

3. Výber dopravy a platby
V tomto kroku objednávania máte možnosť voľby:
•    spôsobu dopravy
•    spôsobu platby

Vlastné označenie objednávky
•    Vaše označenie - slúži iba pre vašu vlastnú identifikáciu objednávky
•    Typ - objednávka alebo cenová ponuka
•    Poznámka k objednávke - môžete uviesť dodatočné informácie pre vybavenie objednávky
•    Orientačný dátum a čas prevzatia objednávky na predajni - voliteľne môžete upresniť dátum prevzatia

Spôsob platby

Hotovosť
•    platba osobne na predajni
•    platba kuriérovi pri dobierke

Platobná karta
•    platba kartou osobne na predajni nie je možná, len hotovosť
•    platba on-line platobnou kartou pri objednávke cez zabezpečenú on-line platobnú bránu

Príkazom (úhrada fakturovanej sumy na bankový účet

•    platba on-line na účet pri objednávke cez zabezpečenú on-line platobnú bránu

Registrácia užívateľa

Produkty cez náš internetový obchod môžete nakupovať pre vás, alebo pre vašu firmu, ako registrovaný užívateľ alebo aj ako neregistrovaný užívateľ.

Výhody registrácie
•    Ušetrite čas pri zadávaní údajov v ďalších objednávkach
•    Skontrolovať stav objednávok
•    Zobraziť predchádzajúce objednávky
•    Sledujte si históriu nákupov
•    Uchovávať alternatívne adresy (napr. pre odoslanie viacerým členom rodiny a priateľom)
•    Možnosť úpravy vaších údajov)

Postup registrácie užívateľa
1. vyplňte registračný formulár
•    registračný formulár vyplňte pravdivo a dôsledne s použitím diakritiky

2. odošlite správne vyplnený registračný formulár cez tlačidlo „vytvoriť účet“
•    na kontaktnú emailovú adresu, ktorú ste uviedli v registračnom formulári, vám zašleme jedinečné meno a heslo na prihlásenie do nášho systému

Prihlasovacie meno a heslo si starostlivo uschovajte. Registrácia pri nákupe cez internetový obchod nie je povinná.

Zabudli ste svoje prihlasovacie údaje?
Zvoľte si možnosť „Zabudnuté heslo“ v časti „Prihlásenie“ a zadajte emailovú adresu, ktorú ste uviedli pri registrácii vo formulári. Prihlasovacie meno a nové heslo Vám zašleme na registrovanú emailovú adresu. V prípade otázok nás kontaktujte na email info@cbs.sk

Spracovanie objednávky

Úspešne odoslanú objednávku (stlačením tlačidla „Objednať" ) evidujeme pod prideleným identifikačným číslom, preto pri komunikácii prosíme vždy uveďte číslo objednávky. O spracovaní objednávky vás priebežne informujeme primárne emailom. V prípade upresnenia, alebo zmeny, vás môžeme kontaktovať aj telefonicky alebo SMS správou.

Spracovanie objednávky potvrdzujeme minimálne v 3 krokoch:

1. Automatické potvrdenie prijatia objednávky
•    po úspešnom odoslaní bude objednávka zaevidovaná na spracovanie s priradených originálnym identifikačným číslom
•    o zaevidovaní objednávky vás obratom informujeme automatickým emailom
•    v prípade nedoručenia automatického potvrdenia, alebo v prípade nesprávne zadaného emailu, nás kontaktujte

2. Potvrdenie spracovania objednávky predajcom
•    spracovanie objednávky potvrdíme počas pracovnej doby emailom, kde zároveň uvedieme očakávaný termín dodania tovaru
•    zároveň uvedieme odkaz na webovú stránku s možnosťou on-line sledovania stavu objednávky

3. Potvrdenie expedície alebo potvrdenie k odberu na predajni

Osobné prevzatie na predajni
•    pripravenie tovaru na prevzatie potvrdíme emailom
•    v prípade urýchlenia prevzatia, môžete kontaktovať telefonicky priamo prevádzku v sídle CBS spol, s.r.o.
•    pri osobnom odbere tovaru na predajni vám predajca vystaví pokladničný doklad alebo faktúru

Expedovanie tovaru kuriérom
•    expedíciu tovaru kuriérom potvrdíme emailom
•    informácie o stave štandardnej zásielky je možné preveriť na url odkaze uvedenom v emaile
•    doručenie tovaru kuriérom očakávajte do 24 hod. (výnimočne 48 hod.) počas pracovaných dní, tovar môže prevziať aj iná osoba
•    pre spísanie zápisu o škode o prípadnom poškodení tovaru počas prepravy informujte prosím kuriéra najneskôr do 24 hod. od doručenia a následne nás kontaktujte (počas prepravy je tovar poistený prepravcom)

Priebeh expedovania tovaru kuriérom:
1.    vyzdvihnutie zásielky z nášho skladu prepravnou spoločnosťou v pracovné dni od 10:00 do 16:00 hod.
2.    nasledujúci pracovný deň je zásielka doručená do najbližšieho depa, následne odoslaná lokálnym kuriérom z miestneho depa na uvedenú adresu doručenia
3.    pri neúspešnom doručení (nezastihnutí) je zásielka opakovane doručená nasledujúci pracovný deň z lokálneho depa

Spolu s tovarom zároveň dostanete originál faktúru (účtovný doklad) a dodací list. Pri úhrade dobierkou kuriér vystaví pokladničný doklad.

V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať:
•    telefón: +421 948 228 789, email: info@cbs.sk